Digital Store de Media Markt
Des de 2016
Digital Signage (Retail)
Digital Store de Media Markt, la botiga del futur que aposta per omnicanalidad
Retail
Avenida Diagonal 447 de Barcelona, Espanya
És la primera experiència de botiga «digital» amb una superfície de 870 metres quadrats que combina la compra física amb l'experiència i la recerca en línia, buscant una experiència completa omnicanal per a l'usuari. El client és el centre de tot.
La cadena Alemanya Media Markt, reafirmant la seva aposta per la digitalització en totes les seves botigues, el disseny i implementació ha comptat amb la important col·laboració del seu partner LED DREAM, especialista en Solucions LED Indoor & Outdoor. LED DREAM ha participat en el projecte tècnic, fabricació, subministrament i instal·lació de la tecnologia LED, així com de tota les instal·lacions i estructures necessàries.
La major novetat d'aquest re-styling digital són les 12 pantalles LED indoor amb pitch 3.9mm d'alta qualitat d'imatge, ubicades en diferents zones de la digital store, amb més de 120 monitors de videowall 3 × 3, en el qual es mostra informació de productes, promocions i els comentaris que els clients realitzen a les xarxes socials. En una de les zones més cridaneres és la recollida de la compra on es troba el robot, en aquesta zona hem instal·lat un banner LED de 5 metres de superfície, un espai informatiu i exclusiu de la botiga.
Amb aquest nou concepte de botiga s'aconsegueix conèixer els nous hàbits i tendències de consumidor, per oferir una millor experiència de compra i evolucionar amb nous models de negoci
Així mateix, LED DREAM es va fer càrrec de la creació de continguts interactius alineats a la construcció de marca de la marca corporativa i de la gestió dels continguts a les pantalles LED instal·lades i en les xarxes socials, mitjançant un sistema de cartelleria digital. Gràcies al gestor de continguts és possible la seva monitorització de forma centralitzada, facilitant la seva comunicació en totes les seves plataformes i botigues, millorant així l'experiència de client.
A més, s'ha implementat un sistema d'ambientació musical personalitzat, que permet al visitant seleccionar la música que desitja en l'establiment, deixant registrades les seves preferències, establint així una comunicació bidireccional entre client i marca.
Amb aquest nou concepte de botiga, es pretén conèixer de prop els hàbits i tendències del consumidor per oferir una millor experiència de compra i evolucionar amb nous models de negoci.