SCROLL

Haribo

Haribo aposta pel màrqueting experiencial amb les solucions d'Aroma i Música a les seves botigues d'Espanya i Portugal

Haribo

Agost 2018

L'empresa Alemanya Haribo dedicada a la producció i distribució de llaminadures, emprèn un projecte integral d'ambientació musical i aromàtica en les seves 6 botigues, distribuïdes per Espanya i Portugal.

Solució LED

Ambientació espais

Partner

Zebra, The Sensory Lab

Categoria

Aroma y música

Ubicació

Diferents botigues a Espanya, Portugal

haribo-ledDream-decoracion-led-iluminacion-tienda-expositores
haribo-ledDream-decoracion-led-iluminacion-tienda-5 haribo-ledDream-decoracion-led-iluminacion-tienda-5

Des de setembre de 2018, les botigues de Haribo compten amb una solució integral de màrqueting experiencial dissenyada per l'especialista The Sensory lab, al costat dels seus partners Zebra Retail especialista en el disseny d'experiències en el punt de venda i amb la important col·laboració de LED DREAM especialista en solucions tecnològiques, han implementat una solució integral d'ambientació musical i aromàtica a les seves botigues, adaptant-se a les noves exigències dels clients i aportant noves i increïbles experiències entre el client i la marca.

Ambientació musical i aromàtica en totes les seves botigues a Espanya i Portugal

haribo-ledDream-decoracion-led-iluminacion-tienda-expositores-v

Una atmosfera diferencial en els seus punts de venda

L'empresa Alemanya Haribo, fa un pas més enllà en la creació d'una atmosfera diferencial en els seus punts de venda, aportant un valor diferencial transmetent la seva essència de marca a través de la música i l'aroma, i millorar l'experiència de compra dels seus clients.

Aquest projecte d'ambientació i integració musical s'ha dut a terme en 6 Botigues a Espanya i Portugal. Per reforçar la imatge de marca de Haribo a les seves botigues, s'ha dissenyat una elaborada programació musical totalment personalitzada amb la identitat de la marca, així com una solució aromàtica totalment customitzada que emet una fragància exclusiva al punt de venda, sense distorsionar l'estètica de l'espai.

A més, s'ha subministrat xilòfons interactius de pantalla tàctil en forma de piano en totes les botigues, on el client i els seus fills pot interactuar i tocar el jingle de la marca. El seu disseny i els seus materials són ideals per a potenciar la intel·ligència musical i les habilitats motores fines dels petits.