Skoda
Juliol 2015
Pantalla LED Indoor en diferents formats
Agencia Vis-tek
DOOH
Barcelona - Espanya
La firma Skoda manté la seva original estratègia de comunicació a Espanya amb una nova acció no convencional, aquest cop a l'aeroport de Barcelona. Els viatgers que transiten per la Terminal 1 de l'Aeroport de Barcelona durant el mes de juliol s'estan trobant amb una escena insòlita. La presència de vehicles exposats en aquest espai és una cosa habitual, però cap d'ells havia aparegut abans sense cap tipus de logotip ni identificador relacionat amb la marca fabricant. Això és el que ha fet la marca amb el nou Superb, a què ha col·locat un gran interrogant a la banda perquè siguin els usuaris de l'aeroport els que contestin a la pregunta que es pot llegir les pantalles LED situades a la banda i sota el model: "De quina marca és aquest cotxe?".
Un cotxe "anònim" a l'aeroport de Barcelona. L'objectiu de l'acció, ideada per l'agència Vis-tek, és incrementar la notorietat de la marca i del model entre el target potencial. Per a això, es va idear aquest original estand executat per les empreses Led Dream, Essa Punt i ALt120
El sistema es compon d'una aplicació específica que permet als usuaris votar sobre la marca del vehicle participant en un sorteig, i que està connectada al seu torn amb un monitor integrat en un tòtem. L'efecte més cridaner és el dels gairebé 40 metres lineals de pantalla led P4 FULL COLOR, que amb la frase DE QUINA MARCA ÉS? Actua com a reclam als passatgers de la T1 de Barcelona.