SCROLL

Botigues oficials de Real Madrid

Digitalitzem totes les botigues oficials del Real Madrid amb digital signage i tecnologia audiovisual

Botigues oficials de Real Madrid

Des de 2017

A totes les Botigues Oficials del club Reial Madrid s'està duent a terme un procés de digitalització global, enfocat a oferir als aficionats la possibilitat de viure una experiència madridista única i diferencial. A més, els aficionats podran gaudir d'un tracte personalitzat amb promocions exclusives, interactivitat i experiències de compra en totes les seves botigues de club.

Lloc

Totes les botigues oficials del Real Madrid

Partner

Channel4you

Contingu

Creació i gestió de continguts interactius (creació des de zero i contingut enviat pel client), creació de vídeos de campanyes de màrqueting i productes en diferents formats

Ubicació

Espanya, Portugal i México

Real-Madrid-Bernabeu-LedDream-Digital-Signage
Real-Madrid-Bernabeu-LedDream-Digital-Signage-geston-colas Real-Madrid-Bernabeu-LedDream-Digital-Signage-geston-colas

Experiències interactives impactants i continguts espectaculars

Les botigues oficials de club Reial Madrid, reafirmant la seva aposta per la digitalització en totes les seves botigues, ha confiat Channel4you a través del seu partner LED DREAM, qui s'ha fet càrrec de la creació de continguts interactius que estiguin alineats al seu branding de marca corporativa i gestió dels continguts a les pantalles LED instal·lades implementat un sistema de cartelleria digital.

Real madrid y leddream

Pantalles amb les últimes novetats i llançaments

En aquestes pantalles LED es mostren les últimes novetats i llançaments de les noves samarretes, contingut dinàmic dels resultats esportius, nombre de gols per jugador, nombre de copes i nous fitxatges de jugadors, tot en temps real. A més, s'han dissenyat diferents peces visuals, des de la creació del contingut partint de zero i enviat pel mateix client per crear missatges publicitaris, banners interactius del camp del Reial Madrid, i vídeos de les seves campanyes de màrqueting o productes en diferents formats que van acord amb l'estil i personalitat de la marca.
A més, gràcies al gestor de continguts és possible la seva monitorització de forma centralitzada, facilitant la seva comunicació en totes les seves plataformes, millorant així l'experiència de client.
Addicionalment, s'ha implementat un sistema de gestió de cues a les seves botigues, principalment a la botiga de Bernabéu, per dinamitzar el flux de trànsit de la botiga proporcionant una millor estada i experiència de compra de client.