SCROLL

Botigues Media Markt

Digitalitzem totes les botigues de Media Markt amb digital signage i tecnologia audiovisual

Botigues Media Markt

Des de 2016

La cadena d'establiments Alemanya de grans superfícies, dedicada a la venda d'electrodomèstics, informàtica i electrònica de consum Media Markt, reafirma la seva aposta per la digitalització dels seus 80 botigues implementat un sistema de cartelleria digital a Espanya i Portugal, com a punt clau de la seva estratègia de màrqueting, enfocada a oferir als client una experiència diferent i omnicanal a l'hora buscar i comprar els seus productes, en la qual els clients poden interactuar amb els seus catàlegs virtuals amb més de 20.000 referències, que es mostren a les pantalles tàctils, així com també conèixer les últimes novetats dels seus catàlegs, fomentant la connexió i interacció entre marca i client.

Nª Punts

80 botigues

Partner

Channel4you

Categoria

Digital Signage (Retail)

Ubicació

Espanya i Portugal

Media-Markt-Central-LedDream-Digital-Signage
Creació i gestió de continguts interactius, directoris digitals, creació vídeos campanyes de màrqueting i productes en diferents formats i en les xarxes socials
Media-Markt-Diagonal-Mar-LedDream-Digital-Signage Media-Markt-Málaga-Plaza-Mayor-LedDream-Digital-Signage

Creació i gestió de continguts interactius, directoris digitals, creació vídeos campanyes de màrqueting i productes en diferents formats i en les xarxes socials

La cadena Alemanya Media Markt, reafirmant la seva aposta per la digitalització a totes les seves botigues, ha confiat Channel4you a través del seu partner LED DREAM, qui s'ha fet càrrec de la creació de continguts interactius que estiguin alineats al seu branding de marca corporativa i gestió dels continguts a les pantalles LED instal·lades i xarxes socials.

Media-Markt-recorrido-mapa-LedDream-Digital-Signage

Directoris digitals interactius i creació de vídeos de campanyes de màrqueting i productes

En aquestes pantalles LED es mostren les últimes novetats i llançaments de nous productes, contingut dinàmic de les promocions i vídeos de les seves campanyes de màrqueting i productes en diferents formats i en les seves xarxes socials. A més, gràcies al gestor de continguts és possible la seva monitorització de forma centralitzada, facilitant la seva comunicació en totes les seves plataformes, millorant així l'experiència de client.
Addicionalment, s'ha implementat un directori digital interactiu per a dinamitzar el flux de trànsit de la botiga. Aquest directori permet al visitant observar un mapa del recorregut de la botiga i el nom dels dependents que es troben ubicats a cada estada, per a una millor atenció personalitzada, proporcionant així una millor estada i experiència de compra del client