SCROLL

LEDDREAM i l’agència Think revolucionen Barcelona amb el 3D anamòrfic del nou Xiaomi 12Tpro

LEDDREAM i l’agència Think revolucionen Barcelona amb el 3D anamòrfic del nou Xiaomi 12Tpro





Neix #MADLED -  LEDDREAM group, al costat de l'agència Think, revolucionen #Barcelona amb llenços digitals i contingut en 3D anamòrfic, i posteriorment podràs veure-ho en altres ciutats espanyoles com #Madrid.


LEDDREAM Group al costat de l'agència Think, revolucionen Barcelona - i posteriorment altres ciutats espanyoles com Madrid - amb el disseny i instal·lació d'espectaculars llenços digitals als seus carrers que crearan un espai social, creatiu i cultural i on els vianants experimentaran i viralitzaran continguts en 3D. En aquestes pantalles s'emetrà la publicitat de les empreses més pioneres, però també és l'espai perfecte per a mostrar una selecció d'obres dels principals museus i artistes i fins i tot continguts institucionals d'interès general.


Però no és la primera vegada que aquesta agència aconsegueix donar que parlar. L'agència Think ja va destacar gràcies a projectes com Spain Passion, la primera guia turística en format seriï d'enorme projecció a la Xina i en el Sud-est Asiàtic, així com de la iniciativa Go, Spain!, que va posar en valor la cultura i la creativitat durant la pandèmia de Covid 19 amb la participació de més de 60 personalitats de diferents àmbits.


Per part seva, LEDDREAM Group és una empresa d'Enginyeria audiovisual amb més de 15 anys d'experiència en projectes a Europa, Amèrica, Africà i Orient Mitjà i s'especialitzen a brindar solucions tecnològiques basades en tecnologia led, creació de continguts digitals i il·luminació dinàmica. Com partner tecnològic proveeixen les solucions més innovadores del mercat, amb l'objectiu de donar vida als espais, i a crear noves experiències interactives i digitals.


Per al disseny d'aquesta experiència immersiva a més de la instal·lació, i els elements de maquinari, LEDDREAM Group a través de Channel4You, empresa especialitzada en la creació i gestió de continguts del grup, han dissenyat diferents peces de continguts adhoc, des d'una perspectiva artística aportant en tot moment emoció al visitant, i continguts promocionals. Dins de la proposta, destaca el disseny i creació de contingut 3D del nou model de Xiaomi 12TPro, on es recrea de manera creativa i espectacular un unboxing en el qual els elements es mouen cap a l'espectador. Continguts que sorprenen visitants i causen furor en xarxes socials!


És així, unint aquestes àrees professionals, com neix Madled.


En paraules d'Angel Tapia i Carlos Delgado: "Aquest tipus d'intervencions digitals no deixa indiferent a ningú.  Davant la saturació constant de continguts i estímuls que es reben diàriament al carrer, Madled és una manera de sorprendre el vianant i connectar amb ell”. 


Aquest tipus d'iniciatives, actualment, s'estan realitzant d'una forma increïble en ciutats com Nova York, Londres, Xangai, Seül, etc.


Madled: primera parada a Barcelona


Gràcies a la col·laboració amb l'empresa Exterior Plus, des del passat dia 14 d'Octubre i fins al 15 de Novembre, la primera estructura led d'aquest projecte està situada a la ciutat de Barcelona, en concret, en la Plaça del Mediterrani del Centre Comercial Diagonal Mar. De fet, està usant-se per a presentar, de forma no convencional, el llançament del 12T Pro de Xiaomi. 


Madrid seguirà el testimoni, durant tot el mes de desembre, i els seus impulsors prometen que donarà de parlar per l'espectacular del disseny, els continguts exclusius i la seva integració en una de les zones amb major afluència de vianants durant les pròximes festes nadalenques.


En ple debat sobre l'estalvi energètic a les ciutats i més en concret durant les festes de nadal, els responsables de Think i LEDDREAM Group, afirmen que la tecnologia led utilitzada, treballa amb “eficàcia i eficiència energètica”, amb un consum mínim d'energia i adaptada a les condicions lumíniques del moment.


Les marques se sumen a aquesta publicitat disruptiva


Són cada vegada més les marques que s'apunten a aquest tipus de publicitat disruptiva en el món. 


Xiaomi ha estat la primera marca que aposta per Madled per a presentar a Barcelona, de forma no convencional, el llançament del seu nou terminal 12T Pro.


Però també s'han sumat organismes públics com Ourensano de Desenvolupament Econòmic per a amplificar la campanya “Orense Agafa Velocitat”, mostrant que Madrid i Orense estan connectades en 2 hores i 15 minuts gràcies a l'alta velocitat, podent gaudir de diferents experiències turístiques a la província.


Finalment, #Madled, contribuirà en els pròxims mesos en la promoció de la imatge d'Espanya a nivell internacional, com a destinació turística cultural i de qualitat, en països com els Estats Units, Mèxic, Veneçuela, així com a la Xina, quan iniciïn els viatges de turistes xinesos prevista per a l'any vinent.


[embed]http://www.youtube.com/watch?v=xCOD1uX6L3g[/embed]






Últimes noticies