SCROLL

LED DREAM va ser present al ISPO de Munich 2019, l’exposició d’esports més gran d’Europa

LED DREAM va ser present al ISPO de Munich 2019, l’exposició d’esports més gran d’Europa

ISPO Munic 2019, l'esdeveniment de referència de el sector esportiu, va reunir les empreses esportives més potents d'Europa durant els dies de el 3 a el 6 de febrer, al recinte firal de la ciutat alemanya. En aquesta edició s'ha consolidat com una de les zones més importants ISPO Digitize, dedicat específicament a la digitalització i la sostenibilitat. L'esdeveniment ha comptat amb la participació de més de 2.800 empreses, entre elles 66 espanyoles, i ha registrat més de 80,000 visitants, provinents de 120 països, que van poder veure i tocar de prop les novetats de el sector, explorant les últimes tendències de l'món retail . A més, es van impartir diverses ponències sobre la cultura digital, que van aportar als assistents noves eines necessàries per afrontar les exigències de mercat actual i futur.


LED DREAM va estar present a la zona ISPO Digitize de la mà del nostre partner Sportmas - Retail Lab, on a més de mostrar les últimes solucions de programari i gestió de big data, els visitants van poder experimentar de primera mà el funcionament i utilitat d'aquest tipus de sistemes.



Sportmas - Retail Lab, companyia especialitzada en oferir solucions tecnològiques en el sector de l'retail esportiu, va presentar en ISPO la primera Sports Experience Platform, amb diferents solucions tecnològiques, convertint el punt de venda en espais interactius, millorant així, l'experiència de compra de l'consumidor i millorant la seva eficiència en el món retail esportiu professional.


A més, Sportmas va comptar amb la col·laboració de LED DREAM, amb un aparador digital compost per una pantalla transparent de Led de 2m d'alçada i 3m d'ample, amb continguts sincronitzats amb 2 tòtems LED d'alta qualitat d'imatge, una manera nova de comunicar i impactant per a entorns comercials & retail, que permetia veure els principals conceptes dels productes físics mentre els continguts esdevenen el attractor per a la botiga física. Aquesta innovadora solució va ser una de les que més va fer parlar en l'esdeveniment.





Veure més notícies
Veure més notícies

Últimes noticies