SCROLL

LED DREAM present al I Congrés Mundial de Retail & Brand Experience a Barcelona

LED DREAM present al I Congrés Mundial de Retail & Brand Experience a Barcelona

El passat 27 a el 29 de maig, vam estar presents a la primera edició de l'congrés mundial Retail & Brand Experience World Congress, un nou esdeveniment organitzat per Fira de Barcelona al pavelló 2 de l'recinte firal Gran Via, aconseguint situar Barcelona com a referent de la transformació digital de el sector Retail, i on a més es van experimentar amb rutes a través de comerços innovadors sota la denominació Retail Safari.


En aquesta primera edició va reunir líders i a alts directius de la indústria, principals experts que van compartir coneixements i experiències de el sector, i es va debatre sobre la transformació digital i futur de l'retail, un sector clau en l'economia.


Conferències d'alt nivell


Es van impartir diverses ponències sobre la cultura digital i noves eines necessàries per afrontar les exigències de mercat actual i futur, comptant amb la participació de 210 ponents d'empreses líders com Ikea, Purina Petcare, British Airways, Google, Carrefour, etc. En total, van ser 120 sessions al voltant de sis temàtiques: experiència de client, omnicanalidad i digital, sector immobiliari, tecnologies de retail per a diferents sectors, 108 empreses expositors de marques nacionals i globals, a més es va completar amb la participació de 64 empreses startups, una zona expositiva i dues rutes per establiments innovadors de Barcelona, ​​com Camper, Tous, Ametller Origen, Cepsa, La Boqueria, etc.


El futur de l'retail


RBEWC aposta per la digitalització de botigues i marques, sent el tema central de la primera edició. S'han registrat prop de 5,500 visitants professionals de sector Retail, els quals van poder trobar les últimes solucions tecnològiques relacionades amb les botigues físiques, la logística, els nous models de negoci i les últimes tendències aplicades als grans mercats verticals.


LED DREAM va estar present de la mà de partner Sportmas, oferint diferents solucions tecnològiques per digitalitzar el punt de venda, mostrant les últimes solucions de programari, automatització de processos i gestió de big data. A més, els visitants van poder experimentar el funcionament i utilitat d'aquestes solucions. La companyia LED DREAM es va encarregar d'incorporar el "attractor" mitjançant una innovadora solució a l'estand de Sportmas, transformant el punt de venda en una experiència de compra diferent, aportant creativitat i creant espais interactius i digitals. #RetailFuture #DigitalExperience # Tecnologia #Digital #Leddisplay #LEDExperience #RBEWC


Creant experiències digitals i millorant experiència de compra



En aquest espai LED DREAM va incorporar el seu nou concepte d'aparador digital, enfocat a crear una experiència memorable, amb continguts creatius i innovació a través de diverses tecnologies. En aquest cas es van integrar pantalles de resolució 2.8mm d'alta qualitat i resolució, després d'una pantalla LED transparent de 3x2 metres, així com tecnologia d'il·luminació digital, continguts i àudio i vídeo. Tot en conjunt, integrat i sincronitzat perquè els visitants poguessin veure, tocar i experimentar la funcionalitat de l'aparador digital, vivint una experiència única i donant peu a infinites possibilitats d'idees creatives vàlides per a molts dels verticals: retail, centres comercials, entorns corporatius , hospitality i entorns Outdoor. Pots veure l'edició i documentació de l'exhibició de l'estand a LinkedIn Sportmas & Led Dream


Fes un cop d'ull de el vídeo al nostre canal YouTube / Entrevista a Televisió Espanya RTVE canal 1 (Stand Sportmas) / Sportmas vídeo de l'esdeveniment






Veure més notícies
Veure més notícies

Last news