Flagship Nike en Eci Preciados
Agost 2020
Agencia Metodo, The Brands-Tailors, Channel4you
Pantalla LED indoor, gestió de continguts digital & Digital Signage
Retail
Botiga Nike d’El Corte Inglés en Eci Preciados, Madrid, Espanya
Aquest projecte, liderat per l'agència Metodo, ha comptat amb la col·laboració del seu partner LED DREAM, especialista en solucions Led Indoor i Outdoor. No és la primera vegada que LED DREAM col·labora en un projecte de la marca esportiva americana: anteriorment ha desenvolupat amb èxit solucionis de digital signage en la megastore de Sagrada Família de Barcelona amb dues pantalles Led gegants, pantalles d'exterior o en la flagship del Camp Nou amb una pantalla corba de més de 20m2, així com en altres botigues de Lisboa o Madrid. LED DREAM s'ha fet càrrec del subministrament i instal·lació de 2 pantalles LED interiors integrades en sengles mobles fets a mida a través de la seu partner The Brands-Tailors. Una pantalla LED interior de 2 x 2.5 metres està situada darrere de la caixa, mentre que l'altra té una superfície total de 3 x 1metro en format bàner.
Per al disseny de continguts, NIKE i la seva agència Metodo han confiat en Channel4you, a través del seu partner LED DREAM, qui s'ha fet càrrec de la creació i gestió dels continguts en les pantalles LED instal·lades, en el qual es mostren les últimes novetats i tendències en esports, missatges publicitaris en forma de text, animació i vídeos de les seves campanyes de màrqueting o productes.
Cal destacar que el projecte s'ha executat en un temps rècord de tan sols 15 dies, ateses les necessitats d'implementació i inauguració de la botiga.
Implementació d'un sistema de cartelleria digital i creació de continguts
La peça visual més important és un vídeo on el logotip de la famosa marca (*swoosh) sembla cobrar vida en diferents formats, textures 3D i colors, que van d'acord amb l'estil i personalitat de la marca i els diferents esports on és present. El resultat és un look modern i innovador.
A més, gràcies al gestor de continguts és possible optimitzar la distribució dels mateixos i el seu monitoratge de forma centralitzada, de forma totalment remota i simultània en diferents plataformes de les pantalles (*omnicanal), millorant així l'experiència del client.