SCROLL

Flagship Nike en Eci Preciados

Nike sefgueix apostant pel Digital Signage en el seu Flagship d’El Corte Inglés de Preciados, en ple centre de Madrid

Flagship Nike en Eci Preciados

Agost 2020

La multinacional nord-americana de calçat, articles i peces esportives, Nike, continua reafirmant la seva aposta per la digitalització de totes les seves botigues, i aquesta vegada ha confiat en LED DREAM per a la reforma d'un dels seus punts de venda més representatius d'Espanya concretament en El Corte Inglés de Preuats, situat en ple centre de Madrid, i l'espai del qual s'ha convertit en una macrotenda de més de 1.600m2. A més, LED DREAM s'ha fet càrrec del disseny i creació d'una estratègia de continguts alineats al seu *branding de marca corporativa, i ha implementat un sistema de cartelleria digital en les seves pantalles.

Partners

Agencia Metodo, The Brands-Tailors, Channel4you

Solució

Pantalla LED indoor, gestió de continguts digital & Digital Signage

Categoria

Retail

Ubicació

Botiga Nike d’El Corte Inglés en Eci Preciados, Madrid, Espanya

Nike-Eci-Preciados-Led
Aquest projecte, liderat per l'agència Metodo, ha comptat amb la col·laboració del seu partner LED DREAM, especialista en solucions Led Indoor i Outdoor. No és la primera vegada que LED DREAM col·labora en un projecte de la marca esportiva americana: anteriorment ha desenvolupat amb èxit solucionis de digital signage en la megastore de Sagrada Família de Barcelona amb dues pantalles Led gegants, pantalles d'exterior o en la flagship del Camp Nou amb una pantalla corba de més de 20m2, així com en altres botigues de Lisboa o Madrid. LED DREAM s'ha fet càrrec del subministrament i instal·lació de 2 pantalles LED interiors integrades en sengles mobles fets a mida a través de la seu partner The Brands-Tailors. Una pantalla LED interior de 2 x 2.5 metres està situada darrere de la caixa, mentre que l'altra té una superfície total de 3 x 1metro en format bàner.
Led Dream. Nike-Eci-Preciados Led Dream. Nike-Eci-Preciados

Tecnologia i continguts que connecten espais i persones

Per al disseny de continguts, NIKE i la seva agència Metodo han confiat en Channel4you, a través del seu partner LED DREAM, qui s'ha fet càrrec de la creació i gestió dels continguts en les pantalles LED instal·lades, en el qual es mostren les últimes novetats i tendències en esports, missatges publicitaris en forma de text, animació i vídeos de les seves campanyes de màrqueting o productes.
Cal destacar que el projecte s'ha executat en un temps rècord de tan sols 15 dies, ateses les necessitats d'implementació i inauguració de la botiga.

Implementació d'un sistema de cartelleria digital i creació de continguts

Led Dream. Nike-Eci-Preciados

Efecte 3D, look modern i innovador

La peça visual més important és un vídeo on el logotip de la famosa marca (*swoosh) sembla cobrar vida en diferents formats, textures 3D i colors, que van d'acord amb l'estil i personalitat de la marca i els diferents esports on és present. El resultat és un look modern i innovador.
A més, gràcies al gestor de continguts és possible optimitzar la distribució dels mateixos i el seu monitoratge de forma centralitzada, de forma totalment remota i simultània en diferents plataformes de les pantalles (*omnicanal), millorant així l'experiència del client.