Punt Roma
Des de 2015
Canal musical personalitzat (Corporatiu)
The Sensory Lab
Aroma y música
Diferents botigues a Espanya, França, Portugal i Andorra
La novetat d'aquest nou espai permet que els clients puguin buscar productes en catàlegs virtuals, amb més de 20.000 referències, que es mostren a les pantalles tàctils, així com triar la seva música preferida per escoltar-mentre compren, deixant registrades les seves preferències musicals, i establint una connexió i interacció entre client i la marca.
Aquest projecte d'ambientació i integració musical ha estat realitzat per l'especialista The Sensory Lab i el seu partner LED DREAM, especialista en Solucions LED Indoor & Outdoor, han estat responsables de la creació d'un canal musical personalitzat fins a la instal·lació, tant de sistema de megafonia com de l'aïllament acústic i l'equip reproductor.
L'element fonamental d'aquesta integració musical personalitzada "és que permet conèixer millor a el client", i al seu torn permet transmetre positivitat i valors de la marca, d'acord amb la campanya publicitària que està portant l'empresa. A més, la gestió de la música es pot realitzar de manera remota des de qualsevol ordinador amb accés a Internet.