Realitat augmentada en pantalles
2022
Retail
Agència Metodo, Channel4you, Broox Technologies
Continguts Digitals (Realitat augmentada en pantalles)
Botigues de Nike en El Corte Inglés a Madrid, Barcelona, Espanya
Aquesta campanya ha estat dissenyada i liderada per l'agència Metodo(www.metodo.info), qui al seu torn va confiar en la seva partner LEDDREAM per a crear aquesta experiència digital amb realitat augmentada en les seves pantalles. Repte: Quin és el teu freestyle? Balles o trickeas? En aquesta campanya, la marca esportiva Nike anima a les noves generacions a “expressar-se” i a “moure's”, demostrant les seves habilitats i posant-se a prova en la pista de ball o en la pista de futbol amb els millors tricks de futbol. La campanya va comptar amb diversos influencers entre ells, la nfluencer Alexity d'11 anys, que compta amb més de 680k de seguidors en Instagram, 500K de seguidors en Tiktok i més de 4 milions de seguidors en YouTube. Aquest projecte, liderat per l'agència Metodo, ha comptat amb la col·laboració de la seva partner LED DREAM qui es va fer càrrec de la creació del concepte d'aquesta experiència interactiva amb realitat augmentada, una tecnologia que combina interactivitat amb QR i continguts en temps real, des de qualsevol dispositiu mòbil o des de la teva ubicació i a més són aplicables en múltiples plataformes com: pantalles LED Interior, pantalles LED exterior, monitors professionals, tòtems i quioscos interactius.
Aquesta campanya va aconseguir ser un hit, especialment entre el públic més jove, que conviden als usuaris a ballar i replicar els moviments de ball a la perfecció. El repte MOVE ON, va consistir: Primer, has de situar-te davant de la pantalla i després moure els braços per a començar. Segon, tria el repte que vulguis fer: “ballar o freestyle futbol”. Tercer, mira el vídeo, i aprèn tots els passos, i llest!, ja pots descarregar el teu vídeo i compartir-lo en les teves xarxes socials. Nike fusiona experiències digitals i físiques amb realitat augmentada a les seves botigues per a millorar l'experiència dels seus consumidors.
Aquesta tecnologia no requereix dispositius portàtils, ni instal·lacions, ni descàrregues d'aplicacions, s'integra fàcilment en les pantalles mitjançant una càmera de visió artificial, que rep senyals de qualsevol sensor connectat a la pantalla, mòbil o tots dos i et mostra el contingut basat en el reconeixement de persones, dispara una foto o grava un vídeo i a través del QR dinàmic o acostant-lo a un tag NFC, podràs descarregar-lo al mòbil emplenant un formulari.
Pantalles interactives amb realitat augmentada, QR i continguts dinàmics
Els teus clients podran gaudir d'una experiència ludificada, rebre informació sobre el teu producte o enllaçar-lo a la teva e-commerce des del mòbil. Així mateix, podràs aconseguir dades sobre la teva audiència. A més, LED DREAM va comptar amb la col·laboració del seu partner Broox Technologies en el desenvolupament d'aquesta experiència digital i Channel4you en la creació del continguts digitals. Des de LED DREAM, com a especialistes en solucions tecnològiques LED i audiovisual, continuem aportant noves solucions digitals als nostres partner i clients!