SCROLL

Adidas & Reebok

Creació i gestió de continguts interactius i vídeos de campanyes de màrqueting en totes les botigues d'Adidas & Reebok

Adidas & Reebok

Des de 2017

L'empresa Multinacional Alemanya de roba i calçat esportiu Adidas, continua reafirmant la seva aposta per la digitalització de totes les seves botigues implementat un sistema de cartelleria digital en totes les seves botigues d'Espanya i Portugal, com a punt clau en la seva estratègia de Màrqueting, oferint noves experiències de compra premium, connectades i personalitzades amb els seus clients.

Lloc

Totes las botigues d’Adidas & Reebok

Partner

Channel4you

Categoria

Digital Signage (Retail)

Ubicació

Espanya i Portugal

Adidas-LedDream-PantallasLed-2

Creació i gestió de continguts interactius i vídeos de campanyes de màrqueting a totes les botigues d’Adidas & Reebok

L'empresa alemanya esportiva Adidas, reafirmant la seva aposta per la digitalització a les seves botigues, ha confiat Channel4you a través del seu partner LED DREAM, qui s'ha fet càrrec de la creació de continguts interactius que estiguin alineats al seu branding de marca corporativa i gestió dels continguts a les pantalles LED instal·lades, implementat una estratègia de digital signage amb continguts atractius, inspiracionals i donar a conèixer les últimes col·leccions de les marques d'Adidas & Reebok i dirigir el trànsit cap al canal en línia.

Pantalles LED amb contingut dinàmic de les promocions

En aquestes pantalles LED es mostren les últimes novetats i llançaments de les seves noves col·leccions, contingut dinàmic de les promocions i vídeos de les seves noves campanyes de màrqueting i productes en diferents formats que van d'acord amb l'estil i personalitat de la marca. A més, s'han dissenyat diferents peces visuals des de la creació del contingut partint de zero i contingut enviat pel mateix client per a la post producció dels seus vídeos: edició de materials, edició de vídeos de descomptes promocionals i adaptació de textos i imatges.
A més, gràcies al gestor de continguts és possible la seva monitorització de forma centralitzada, facilitant la seva comunicació en totes les seves plataformes, millorant així l'experiència de client.