SCROLL

LED DREAM | La revolució de l’aparador mitjançant la Digital Signage

LED DREAM | La revolució de l’aparador mitjançant la Digital Signage

Quants aparadors veieu cada dia? La resposta és senzilla, milers. La retenció d’informació es fa més complicada a mesura que patim atacs d’informació constants i abusius. Cada distribuïdor vol generar un desig incontrolable del seu producte. Fins ara, un senzill aparador, amb alguns maniquins, novetats o llums de neó, ja tenia l’efecte desitjat.

Actualment, totes les botigues volen destacar per sobre dels seus competidors. Això implica un canvi en les estratègies de comunicació. No només es busca un nombre elevat d’impressions, sinó que es vol millorar la identitat de marca i conservar la marca objectiu amb contingut de marca pròpia. La polarització de l’oferta nacional al sector minorista ha creat l’emprenedor la necessitat d’implementar solucions tecnològiques creant espais visuals i interactius per mantenir l’atenció dels usuaris.

Cada vegada més, les marques creen estratègies de comunicació multicanal on tenen la necessitat d’emetre contingut de marca a les seves botigues físiques per seguir la línia dels altres canals (TV, RRSS, Street Marketing, Revistes).

La senyalització digital és una de les millors solucions per instal·lar en cadascun d’aquests punts on volen alimentar el vianant o possible comprador de la seva riquesa i valors com a marca. Les empreses ja han començat a invertir en circuits de senyalització digital i el mercat avança cap a aquest aspecte.

La transmissió d’un missatge no pretén arribar al consumidor. En tot moment, heu de centrar-vos en l’usuari que es troba davant de la finestra del programa per obtenir directament. La Internet de les coses ens dóna la possibilitat de generar aquesta interactivitat amb els usuaris.


Últimes noticies