SCROLL

AV en Retail: ISE 2022 la major fira audiovisual del món se celebrarà a Barcelona

AV en Retail: ISE 2022 la major fira audiovisual del món se celebrarà a Barcelona

"El client és el primer" - Més de 700 expositors confirmats per al ISE 2022

“Aixecar-se. Reconnectar. Encendre el futur” és el lema de ISE 2022, la major fira de tecnologia audiovisual del món que se celebrarà a Barcelona, de l'1 al 4 de febrer, amb la intenció de connectar als principals proveïdors del mercat AV amb les empreses i els professionals del canal. L'esdeveniment, que comptarà amb totes les mesures de seguretat contra el Covid-19, està organitzat per AVIXA i CEDIA

Fins i tot abans de la pandèmia, el sector retail en el seu vessant físic estava experimentant grans canvis, mentre s'intensificava la lluita per atreure al personal a les botigues, en lloc de comprar per Internet. A mesura que els compradors tornen als centres comercials i als carrers, aquesta tendència no mostra signes de recessió, ja que els detallistes busquen oferir experiències úniques, interactives i sense contacte que es vinculin amb les ofertes digitals.

Toni Viñals, CEO de nsign.tv, afirma: «El sector minorista s'enfronta a una etapa de reinversió dels seus models de negoci en els establiments físics amb el desig d'aconseguir una volta a la normalitat oferint als consumidors unes experiències de compra òptimes que siguin més segures i interactives perquè el recorregut del client sigui el més atractiu possible»

Scott Pickus, director de màrqueting de *Dynascan *Technology, declara: «Després de més d'un any de tancaments i accés limitat a les botigues, els detallistes estan sentint inevitablement la pressió de restablir el trànsit en els seus locals físics». Encara que les compres per Internet han alleujat la pèrdua d'ingressos d'alguns *retailers, la presència física és més necessària que mai per a mantenir la fidelitat a la marca i augmentar els ingressos.

«Veiem una demanda sostinguda d'aparadors en el comerç minorista. L'objectiu no ha canviat i continua sent aconseguir que el client entri a la botiga, però la pressió per a aconseguir uns aparadors vius està augmentant després de la *COVID».

Per a atreure al públic a les botigues, els detallistes opten per oferir múltiples interaccions i punts de contacte destinats a potenciar el recorregut del client, i la senyalització digital i els aparadors cridaners exerceixen un paper destacat per a molts. Els supermercats, per exemple, estan orientant les seves promocions en funció de les diferents zones de les seves botigues o mitjançant pantalles per a gestionar les cues. En altres llocs, la senyalització digital en els punts de venda serveix per a informar i educar als clients. La digitalització també està contribuint al fet que els detallistes mantinguin als seus clients entretinguts durant la seva visita a la botiga.

La senyalització digital en els aparadors és una de les formes més eficaces i econòmiques d'atreure als visitants a l'interior de les botigues, ja que permet als *retailers comunicar i posar al dia al públic a l'instant sobre noves promocions, vendes i tendències.

ISE 2022 con leddreamPreferències personalitzades. Crear una experiència de compra coherent i personalitzada a les botigues físiques i digitals continua sent un repte, però la tecnologia audiovisual està aportant una solució. Viñals afegeix: «Els sistemes audiovisuals s'estan utilitzant per a una gran varietat de funcions que permeten als consumidors experimentar amb els productes i obtenir informació personalitzada, així com accedir a promocions i productes amb preus especials d'una forma visualment impactant. Des de les pantalles de "clic and collect" fins a les experiències de "lift and learn" o la interacció amb les pantalles tàctils per a navegar pel lloc web del minorista i triar el producte desitjat per a la seva compra immediata a les botigues, totes són experiències positives facilitades pels sistemes audiovisuals».

Scott Pickus, convé que: «Un mitjà digital permet als retailers fer coincidir la velocitat dels seus anuncis a la botiga amb els de la seva plataforma de compra en línia». Les dades recopilades de la participació en línia poden fins i tot aplicar-se per a adaptar els missatges i continguts a la botiga en funció de les tendències i la demanda en línia. Un bon contingut és sempre la clau. Un contingut cridaner i dinàmic ajuda a captar i atreure als espectadors d'una manera que les imatges estàtiques o els cartells impresos simplement no poden aconseguir.

«Des dels expositors de punt de venda que s'aixequen i aprenen, passant pels miralls interactius, fins als maniquins digitals, el sector audiovisual està proporcionant als detallistes noves i potents eines per a atreure als clients i augmentar l'experiència de compra tradicional a la botiga amb elements digitals per a salvar la distància amb els aparadors en línia i oferir als compradors un incentiu per a comprar a la botiga».

Mirant cap endavant, el futur sembla positiu per a aquest sector, com explica Viñals: «Continuem veient un augment dels processos de digitalització des dels petits fins als grans minoristes. En 5 o 10 anys cada botiga i negoci comptarà amb pantalles per a informar, comunicar o interactuar amb els seus clients, empleats i visitants. Tenim un futur increïble per davant. A més, la coexistència de sistemes digitals a les botigues (marques i detallistes) continuarà sent una tendència del mercat amb l'objectiu que l'experiència offline i en línia dels consumidors es coordinin com una única experiència d'usuari»

El que podràs veure en ISE 2022

Aprofitant l'ampli i modern local en la *Fira de Barcelona Gran Via, la nova seu del *ISE proporciona un ampli espai per a un nou enfocament de la sala d'exposicions. Sis zones tecnològiques, disposades entre cinc amplis pavellons, agruparan els expositors en les principals àrees tecnològiques, la qual cosa simplifica als delegats la planificació de la seva visita i que trobin i comparin la gran varietat de solucions que necessiten per als seus projectes d'integració. Aquestes sis zones són:


  • Zona multitecnològica (Pavellons 3 i 5)

  • Senyalització Digital i *DooH (Pavelló 6)

  • Àudio (Pavelló 7)

  • NOU: Tecnologia de l'educació i les comunicacions unificades (Pavelló 2) - zones recentment combinades

  • NOU: Residencial i Edificis Intel·ligents (Pavelló 2) - zones recentment combinades

  • NOU: Il·luminació i Posada en Escena (Pavelló 7) - amb una zona especial d'exposició d'il·luminació.


Integrated Systems Europe, ISE 2022, se suspèn fins a Maig. Per a més informació, visiti www.iseurope.org

Més oportunitats per a fer networking en ISE 2022

Feria Audiovisual ISE 2022 led dream

Sobre Integrated Systems Europe: Integrated Systems Europe (ISE) és la fira d'integració de sistemes audiovisuals de referència en el món. L'esdeveniment anual ofereix un aparador únic de tecnologies i solucions per a aplicacions comercials i residencials. L'àmplia exposició es complementa amb un programa de desenvolupament professional de cinc dies de durada organitzat pels copropietaris de la fira, *AVIXA i *CEDIA. *ISE també presenta una sèrie de conferències, xerrades i esdeveniments que tenen lloc abans i durant la fira. ISE 2022 se celebrarà de l'1 al 4 de febrer de 2022 en el complex *Fira de Barcelona, Gran Via.

ISE 2022 acollirà a expositors que mostraran les últimes tecnologies per al sector *retail. La zona de senyalització digital i DOOH, en el pavelló 6, serà el centre d'atenció, ja que en ella s'exposaran tot tipus de cartells i pantalles, des d'unitats transparents i flexibles fins a les quals es controlen mitjançant el tacte, la veu i els gestos. En aquest pavelló hi haurà proveïdors que cobreixen tot l'ecosistema de solucions de senyalització digital, incloent programari de senyalització digital, reproductors multimèdia i controladors de pantalla.

ISE 2022 con leddream especialistas en soluciones audiovisuales

La Cimera de Senyalització Digital, organitzada en col·laboració amb invidis consulting i presidida pel seu director general, Florian Rotberg, també tornarà enguany. Aquest esdeveniment, que tindrà lloc el dilluns 31 de gener, explorarà el negoci, la tecnologia i l'estratègia del mercat de la senyalització digital i el DOOH. També hi haurà un apartat per al comerç minorista en el pavelló 6, en el qual es presentaran estudis de casos de detallistes innovadors grans i petits. L'assistència serà gratuïta. Font: Avixa i Cedia

 


Últimes noticies