SCROLL

La Maison Lancôme porta la bellesa al cor de Madrid amb la seva innovadora Campanya DOOH, una experiència única i sostenible

La Maison Lancôme porta la bellesa al cor de Madrid amb la seva innovadora Campanya DOOH, una experiència única i sostenible

Abril 2024

Del 1 al 11 d'abril, vam tenir l'honor de participar en una de les campanyes de màrqueting exterior més esperades de l'any: La Maison Lancôme. Durant aquests dies, els nostres tòtems digitals es van transformar en dos "llencos gegants" de més de 5 metres d'altura, situats estratègicament a l'entrada de l'emblemàtica Plaça de Colón a Madrid, un somni per als amants de la bellesa. Aquesta transformació va servir com a càlida benvinguda a aquesta elegant i sofisticada campanya.

Solució

Tòtem digital

Partners

Hello Think / Channel4you

Ubicació

Madrid, España

Categoria

DOOH

La maison lancome by leddream
La campanya #DOOH de La Maison Lancôme no només va presentar contingut exclusiu de la marca, sinó que també va incorporar una espectacular peça anamòrfica que es va integrar de manera impecable en el paisatge urbà de Madrid. Aquesta fusió d'art i tecnologia va demostrar el poder del DOOH per crear experiències visuals impactants que captiven i emocionen al públic.
La maison lancome by leddream

Innovació i Creativitat en la Campanya #DOOH de La Maison Lancôme

Els formats DOOH estan redefinint el panorama publicitari amb la seva evolució constant, oferint als anunciants una plataforma versàtil i creativa per connectar amb les audiències de manera impactant. La combinació de creativitat i tecnologia en el DOOH ha obert noves possibilitats per exhibir continguts sorprenents i contextualitzats, impulsant la interacció i viralització en xarxes socials.

La maison lancome by leddream

La creativitat en DOOH ha assolit noves alçades, oferint als anunciants oportunitats sense precedents per captivar les audiències amb anuncis anamòrfics 3D, il·lusions òptiques, experiències immersives i molt més. La combinació de tecnologia LED i creativitat permet adaptar dinàmicament el contingut segons el context, creant campanyes sincronitzades i envoltants que connecten emocionalment amb el públic.