SCROLL

LEDDREAM juntament amb els seus socis i partners estan canviant la cara de la publicitat DOOH a Espanya

LEDDREAM juntament amb els seus socis i partners estan canviant la cara de la publicitat DOOH a Espanya

LEDDREAM group, reconeix que algunes de les millors publicitats ocorren quan es creen experiències atractives.


La publicitat, com a art, és millor quan evoca una resposta emocional en l'espectador. Això és especialment cert per a la publicitat exterior digital de gran format (DOOH), s'ha demostrat que genera fortes reaccions emocionals que, en última instància, estan vinculades a una major probabilitat de compra. Les similituds entre l'art i la publicitat no són res de nou. Tot i així, a mesura que creix la inversió de la indústria en el gran, l'audaç i el multisensorial, LEDDREAM està portant aquesta comparació més enllà en aprofitar les últimes innovacions en tecnologia DOOH per crear experiències immersives que converteixen les pantalles LED en obres d'art públic.


LEDDREAM group, és una empresa d'Enginyeria audiovisual amb més de 15 anys d'experiència en projectes a Europa, Amèrica, Àfrica i Orient Mitjà. Avui, es especialitza en brindar solucions tecnològiques integrals basades en tecnologia LED. A través de les seves companyies especialitzades Channel4you i Lumalia Studio, el grup també ofereix solucions d'il·luminació i creació de contingut digital. Com a soci tecnològic, ofereix als seus clients solucions innovadores de 360° per donar vida a diferents espais, ajudant a dissenyar i crear experiències digitals immersives adaptades a l'arquitectura única dels llocs involucrats.


Art digital immersiu i atractiu amb DOOH


En participar en totes les fases de la cadena de valor, des de la consultoria i el disseny fins al subministrament, instal·lació i execució de sistemes de senyalització digital i altres suports tecnològics, LEDDREAM group pot definir les solucions audiovisuals que millor s'alienen amb els objectius comercials del client. Treballant en estreta col·laboració amb els clients per dissenyar la millor estratègia de digitalització per a les campanyes de comunicació, l'empresa pot aprofitar les solucions tecnològiques més innovadores del mercat per donar vida als llocs arquitectònics i a l'aire lliure, tot amb l'objectiu d'augmentar l'experiència de l'usuari. A través de Channel4you, dissenyen diferents peces de contingut visual ad hoc des d'una perspectiva artística, sempre amb l'objectiu de provocar una resposta emocional en els visitants del lloc. Però molts dels projectes més emblemàtics de la companyia han anat més enllà, convertint instal·lacions LED de gran format en dinàmiques obres d'art públic digital. Per al vestíbul de l'oficina corporativa de Diagonal 123 a Barcelona, LEDDREAM va convertir un mural LED gegant de 50 m2 en una obra d'art digital en moviment, transportant els visitants als llocs i paisatges representats amb gràfics en moviment 3D i una resolució propera a 4K.


A la recepció de 86D Velázquez, un edifici d'oficines al districte de negocis del centre de Madrid, van crear una experiència digital immersiva amb una pantalla LED de 45 m2 convertida en una pintura digital moderna on s'exhibeixen diferents continguts d'art digital. Per potenciar aquestes experiències digitals immersives, LEDDREAM també dissenya plantilles de contingut dinàmiques i personalitzades que ofereixen informació meteorològica en temps real, directoris, serveis, esdeveniments de la zona i una agenda cultural d'interès per als visitants.


La creativitat de LEDDREAM no té límits, també van dissenyar, desenvolupar i executar un nou concepte de façana multimèdia digital de més de 140m2 al centre comercial Puerto Venecia. Una experiència exterior de gran format que combina diverses solucions tecnològiques com una pantalla LED de doble cara al centre comercial Puerto Venecia de Saragossa, una pantalla LED de 32m2 en una de les entrades principals del centre comercial que mostra mitjans digitals d'entreteniment per als visitants. Promou noves experiències presencials per gaudir en família i amb amics. Un altre atractiu element digital és la nova façana en panells tallats, dissenyada i produïda per Lumalia Studio, que integra l'espai tant tecnològica com arquitectònicament, ampliant el contingut de vídeo de la pantalla i contrastant-lo amb gammes cromàtiques i il·luminació digital dinàmica. L'experiència resultant és atractiva i immersiva, combinant contingut anamòrfic 2D i 3D amb efectes digitals sincronitzats i il·luminació digital dinàmica, tot i que poden funcionar de forma independent per a aplicacions més específiques. El tercer element que completa i integra l'espai és l'extensió d'il·luminació dinàmica al llarg de les grades. Els efectes de contingut i vídeo de la façana digital s'amplien de forma immersiva seguint els moviments i gammes cromàtiques reproduïts de forma natural.


Quan es tracta de DOOH, LEDDREAM entén que algunes de les millors publicitats es produeixen quan es creen experiències atractives. Juntament amb Think Agency, l'empresa va exhibir emocionants quadres digitals durant les vacances que presentaven contingut 3D anamòrfic per promocionar el nou telèfon intel·ligent Xiaomi 12TPro de l'empresa d'electrònica Xiaomi. Amb espectaculars pantalles digitals al Centre Comercial Diagonal Mar a Barcelona, i després estès a altres ciutats espanyoles com Madrid, els compradors estaven encantats de veure el smartphone desembolicat just davant d'ells. Quan es van revelar els accessoris del telèfon, la pantalla simulava fer fotos del públic, una sorpresa emocionant que va causar revolta a les xarxes socials.


A prop de 30 metres quadrats de pantalla led en forma de "cub", creen una experiència immersiva, fusionant la tecnologia més avantguardista amb la creativitat, dissenyant diferents continguts ad hoc, des d'una perspectiva artística en la qual els elements es desplacen cap al espectador, brindant emoció i sorpresa al vianant en tot moment, causant furor a les xarxes socials. Dins de la proposta digital, Channel4you, també es va encarregar de dissenyar i crear el contingut 3D anamòrfic de la samarreta oficial de San Silvestre Vallecana 2022. El seu nou disseny 3D s'ha presentat de forma espectacular a través d'una pantalla LED a la plaça de Colón, a Madrid. Aquest acte l'ha explicat Antonio Sabugueiro, un dels fundadors de San Silvestre Vallecana el 1964. Ha estat un honor!


Per a aprofitar aquest enfocament innovador de 360°, LEDDREAM necessitava invertir en tecnologia escalable que pogués admetre diversos formats i dispositius, especialment donada la naturalesa complexa dels seus projectes únics i de gran escala. L'empresa es va associar amb líders de classe mundial en solucions DOOH, com ara Broadsign, i LEDDREAM s'ha configurat per fer possible gairebé qualsevol idea. Hem dissenyat i creat amb èxit experiències digitals de vanguardia que combinen tecnologia, creativitat artística i DOOH dinàmic per transformar espais arquitectònics i exteriors. Volem seguir reforçant el nostre compromís amb la digitalització d'espais per a la venda al detall. A través de l'ús de tecnologies avançades, busquem millorar la botiga física, oferint als seus clients experiències úniques i innovadores, més personals i intuïtives. A més, estem compromesos en contribuir a un futur més sostenible. Des de LED DREAM Group, com a especialistes en solucions tecnològiques LED i audiovisual. Continuem aportant noves solucions digitals als nostres partners i clients!. Explora més projectes innovadors, aquí




Lienzos digitales y contenidos en 3D anamórfico

Veure més notícies

Últimes noticies