SCROLL

Els errors més freqüents en les pantalles LED de contingut multimèdia

Els errors més freqüents en les pantalles LED de contingut multimèdia

La durada de l’anunci, la llegibilitat, el moviment i molt més, poden ser el vostre principal bé o la vostra major responsabilitat en la creació de contingut per a pantalles LED. Continueu llegint si voleu saber Si voleu obtenir el màxim profit de la vostra pantalla LED (i dels seus clients) en termes de reconeixement d’audiència, aquest article us ajudarà a determinar el millor disseny per crear un anunci nou. Us mostrem algunes regles que poden ser útils per a vosaltres (o per al vostre dissenyador) per crear publicitat que es reprodueixi en el seu LED

En primer lloc, la durada de l’anunci és molt important. Algunes persones cometen un gran error creant anuncis de 30 segons. 30 segons? El vostre públic no està assegut al sofà esperant el proper programa de televisió. Condueixen els seus vehicles. I condueixen molt probablement uns 60 km per hora i, amb sort, centraran el que es mostra a la pantalla.

Per tant, els usuaris haurien de poder veure els anuncis complets, des del principi fins al final mentre passen a prop de la pantalla. Quin és l’èxit de crear un anunci meravellós si l’usuari no pot llegir el número de telèfon i l’adreça de l’anunciant perquè l’anunci és massa llarg? L’experiència demostra que un anunci ha de durar entre 8 i 10 segons com a màxim i poques vegades 15 segons.

Els anuncis més llargs no serveixen de res perquè l’usuari no pot veure el començament ni el final de la publicitat. Malauradament, el públic no trobarà cap missatge interessant i complet a la pantalla LED. Per tant, el vostre client no tindrà cap interès en anunciar-se en el futur perquè no va obtenir resultats a canvi de la seva inversió.

Per descomptat, hi ha excepcions a la regla "10 segons", per exemple, quan s’instal·len pantalles LED a zones de vianants on la gent té més temps per mirar-la perquè camina. La primera regla de format: quan heu de crear el text (és a dir, l'adreça, el número de telèfon, etc.) d'un anunci en pantalla LED.

REGLES:

La primera regla de format: quan es crearà el text (és a dir l'adreça, el número de telèfon, etc.) per a un anunci en pantalla LED Preparat? 'S'han de fer les lletres GRANS! ¡Almenys 1/4 de la pantalla! No s'entén a aquests dissenyadors que creen el petit text fantàstic que pot semblar agradable en el seu monitor de PC o de MAC, però que a l'ésser visualitzat en una pantalla de LEDs el resultat és horrible.

La segona regla de format: no aplicar ombres o efectes brillants sobre el text. Segons l'esmentat abans, aquests efectes de luxe poden semblar agradables al monitor, però són definitivament horribles a la pantalla de LEDs. La raó és que malgrat la seva mida enorme, la pantalla de LEDs té menys píxels que el seu monitor de l'ordinador.

La tercera regla de format: és utilitzar les tipografies de Sans Serif solament. Si el text sembla borrós a la pantalla de LEDs, s'ha de fer l'esforç per fer les coses millor. Serif fonts (i.e. Courier, Times New Roman, etc) són molt agradables al monitor però han traços que s'agreguen "soroll innecessari" a el text i fan la visió menys clara. S'ha d'imaginar aquesta situació amplificada per l'efecte "borrós" de l'píxel virtual. En el seu lloc, s'han d'utilitzar les fonts d'Sans Serif com ara Arial, Geneva, Helvetica, Verdana o Tahoma. Aquestes apareixen molt més llegibles en la pantalla de LEDs. Si vostè ha d'utilitzar forçosament una font "sorollosa", almenys feu-gran.

La quarta regla de format: és utilitzar colors contrastats. Fa 20 anys, Ms.Karen Claus va publicar una taula que indicava el color-coincidència amb el millor coeficient de contrast. Ella va crear la taula per al signage estàtic clàssic, però el principi segueix sent molt vàlid amb les pantalles de LEDs. Segons la seva investigació i estudis, els millors coeficients es troben a: negre sobre groc; negre sobre blanc; groc sobre negre; blanc sobre blau; groc sobre blau; verd sobre blanc; blau sobre groc; blanc sobre verd. És molt aconsellable utilitzar els colors de text en aquestes combinacions i evitar dissenys com ara color rosa sobre vermell.

La cinquena regla de format: com més simple és el text, millor aspecte té, és a dir, es llegeix millor. A les pantalles de LEDs, vostè té de 10 a 15 segons per fer el seu anunci memorable. Vol dir que si el text no és clar a primera vista, la gent no li donarà una segona oportunitat.

ALTRES ERRORS DELS LEDS DE PANTALLES

Com us podeu imaginar, el paper dominant en la creació del contingut de la pantalla LED és el dissenyador. Molta gent no valora el fonamental d’aquest paper, perquè es centra més en la venda d’espais publicitaris. La qüestió és que si teniu un bon dissenyador, els vostres anuncis es vendran bé. Si no teniu un bon dissenyador, per molt gran que sigui el venedor poc podreu fer. Si heu comprat i instal·lat una pantalla LED, segur que heu fet una gran inversió. Sabem que en aquest moment no voleu saber d’altres despeses. Ho podem entendre, però no cometeu l'error imperdonable de no contractar un anunci o contingut de dissenyador. Tenir una persona sense experiència creant anuncis (el vostre nebot adolescent) és com deixar el vostre nou Ferrari a un conductor novell. Assegureu-vos de saber què fa el vostre dissenyador. De vegades, veient alguns anuncis publicitaris, veieu que estan tan mal dissenyats i voleu trucar i reclamar a l’empresa. De vegades creus que ho podries fer millor que això i estic segur que altres persones pensen el mateix. Per evitar aquestes situacions, és interessant enviar contingut del vostre dissenyador per veure els seus dissenys en directe a la pantalla LED. Com a mínim una hora a la setmana per veure personalment, què fan i com apareixen els anuncis als usuaris finals. Us assegurem que, en un primer temps, canvieu el 50% del contingut de cada anunci que van crear.

ELS BÀSICS

Ara que teniu el dissenyador en el camí correcte, heu de triar la direcció del tipus de contingut que estan creant. Aquí hi ha algunes de les regles bàsiques de contingut:

En primer lloc, enrevessat contra simple. Hi ha dues escoles de pensament sobre el contingut de l’anunci. El primer estat és que l’anunci ha de ser el més creatiu possible per aconseguir la màxima atenció. Sembla un objectiu clar i justificat perquè un client que paga hauria de fer que el vostre anunci sigui el més memorable possible. La segona escola creu que és millor una versió simple d’un anunci. Aquesta versió afirma que els anuncis memorables poden augmentar l'orgull de l'agència, però no els beneficis del client. Fer anuncis massa divertits o massa memorables pot no ser el millor per al vostre client. Això sol passar perquè la gent està tan centrada en l’anunci de contingut que oblida la marca.

Des d’un punt de vista objectiu, l’equilibri és la millor solució.

Com a argument final a tenir en compte, recordeu que la frescor és la clau. Heu de tenir en compte que sempre hi ha contingut nou, actualitzat i útil a la pantalla. No només els anuncis, sinó que la gent s’acostuma a una pantalla LED que simplement té anuncis i animacions. Hauria de proporcionar contingut actualitzat regularment. Fins i tot la informació bàsica, com ara la temperatura, la previsió meteorològica per als propers dies, l’esdeveniment del dia o una cita aleatòria del dia, augmentarà significativament el nombre d’usuaris que visualitzin els LED de la pantalla.


Last news