{"id":9854,"date":"2016-10-17T00:00:00","date_gmt":"2016-10-17T00:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/leddream.es\/leddream-neuromarketing-emociones-que-venden\/"},"modified":"2021-10-21T15:55:35","modified_gmt":"2021-10-21T15:55:35","slug":"leddream-neuromarketing-emocions-que-venen","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/leddream.es\/ca\/blog\/pantalles-led\/leddream-neuromarketing-emocions-que-venen\/","title":{"rendered":"LEDDREAM | Neurom\u00e0rqueting: emocions que venen"},"content":{"rendered":"

Neurom\u00e0rqueting: les emocions que venen experts en neurom\u00e0rqueting han aconseguit demostrar que el 95% de les decisions que prenen els consumidors s\u00f3n d\u2019una manera inconscient i irracional. No nom\u00e9s aix\u00f2, sin\u00f3 que tamb\u00e9 quan prenem les nostres decisions de compra, el nostre cervell en fa nom\u00e9s 2,5 segons. A m\u00e9s, en la majoria dels casos, no percebem quin tipus de factors o aspectes ens estan influint per condicionar aquestes decisions.<\/p>\n

Mitjan\u00e7ant t\u00e8cniques de neurom\u00e0rqueting, empreses i marques utilitzen tot el seu coneixement per llan\u00e7ar maquin\u00e0ria de venda capa\u00e7 de jugar amb els nostres sentits. Des de la visualitat fins a la percepci\u00f3 de la decoraci\u00f3, la il\u00b7luminaci\u00f3 o la m\u00fasica ambiental que arriba a les nostres o\u00efdes, fins i tot l\u2019olfacte amb est\u00edmuls de frag\u00e0ncies i olors peculiars que poden aconseguir una cosa tan senzilla com l\u2019obertura mostren gana mentre comprem.<\/p>\n

Cada cop hi ha m\u00e9s experts que afirmen que la comercialitzaci\u00f3 del futur es mantindr\u00e0 en la ment del consumidor. La comercialitzaci\u00f3 del futur encara s\u2019utilitzar\u00e0 per satisfer necessitats o desitjos no satisfets, per\u00f2 cada vegada m\u00e9s a trav\u00e9s d\u2019estrat\u00e8gies i missatges emocionals, on les sensacions o sentiments poden fins i tot superar les funcionalitats pr\u00f2pies dels productes o serveis que ofereixen.<\/p>\n

Hi ha tres components que es mesuren davant d\u2019un missatge publicat: atenci\u00f3, emoci\u00f3 i mem\u00f2ria. \u00c9s f\u00e0cil de capturar en una publicitat, que sovint provoca valors elevats. Les emocions haurien de pujar i baixar durant l\u2019anunci, ja que d\u2019una altra manera podrien causar fatiga i reduir el m\u00e9s dif\u00edcil d\u2019aconseguir. La marca s\u2019ha de mostrar de vegades l\u2019anunci que m\u00e9s ha cridat l\u2019atenci\u00f3 dels consumidors per recordar-la al final de l\u2019anunci, tot i que la retirada d\u2019un producte no garanteix la compra.<\/p>\n

El consumidor \u00e9s sensorial, el m\u00e0rqueting no es pot limitar avui a situar el centre de l\u2019estrat\u00e8gia al consumidor, per\u00f2 requereix altres disciplines com la sociologia, la semi\u00f2tica i les neuroci\u00e8ncies. Per tant, les neuroci\u00e8ncies no substitueixen les tradicionals, sin\u00f3 que les complementaran de manera que puguem estudiar 3 maneres diferents de comportament: qu\u00e8 far\u00e0 el consumidor, qu\u00e8 fa el consumidor i qu\u00e8 no sap que vol fer, per\u00f2 roman al vostre subconscient.<\/p>\n

Una de les difer\u00e8ncies m\u00e9s significatives del neurom\u00e0rqueting amb la investigaci\u00f3 convencional no est\u00e0 satisfeta amb les afirmacions verbals dels subjectes, sin\u00f3 que pret\u00e9n anar m\u00e9s enll\u00e0 desvetllant l\u2019efecte de l\u2019inconscient i les emocions en la presa de decisions.<\/p>\n

Quan volem que un client estableixi un vincle emocional amb una marca, atraiem records positius a la seva consci\u00e8ncia mitjan\u00e7ant una estrat\u00e8gia de comunicaci\u00f3 per activar les emocions que hi estan associades.<\/p>\n

Fins ara, els aven\u00e7os en neurom\u00e0rqueting nom\u00e9s ens ajuden a seleccionar el format multim\u00e8dia que funciona millor i a desenvolupar anuncis que la gent recordi millor.<\/p>\n

Millorar\u00edem les estrat\u00e8gies de comunicaci\u00f3 amb els nostres consumidors, per\u00f2 seguir\u00edem entenent clarament la relaci\u00f3 entre la ment i el comportament dels nostres consumidors.<\/p>\n

Cada vegada hi ha m\u00e9s experts que assenyalen el potencial del neurom\u00e0rqueting, i afegeixen que la comercialitzaci\u00f3 del futur es mantindr\u00e0 en la ment del consumidor. La comercialitzaci\u00f3 del futur encara s\u2019utilitzar\u00e0 per satisfer necessitats o desitjos no satisfets, per\u00f2 cada vegada m\u00e9s a trav\u00e9s d\u2019estrat\u00e8gies i missatges emocionals, on les sensacions o sentiments poden fins i tot superar les funcionalitats pr\u00f2pies dels productes o serveis que ofereixen<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Neurom\u00e0rqueting: les emocions que venen experts en neurom\u00e0rqueting han aconseguit demostrar que el 95% de les decisions que prenen els consumidors s\u00f3n d\u2019una manera inconscient i irracional. No nom\u00e9s aix\u00f2, sin\u00f3 que tamb\u00e9 quan prenem les nostres decisions de compra, el nostre cervell en fa nom\u00e9s 2,5 segons. A m\u00e9s, en la majoria dels casos, […]<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":9855,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"inline_featured_image":false,"_vp_format_video_url":"","_vp_image_focal_point":[]},"categories":[78],"tags":[],"acf":[],"aioseo_notices":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/leddream.es\/ca\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/9854"}],"collection":[{"href":"https:\/\/leddream.es\/ca\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/leddream.es\/ca\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leddream.es\/ca\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leddream.es\/ca\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=9854"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/leddream.es\/ca\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/9854\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/leddream.es\/ca\/wp-json\/wp\/v2\/media\/9855"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/leddream.es\/ca\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=9854"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/leddream.es\/ca\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=9854"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/leddream.es\/ca\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=9854"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}