SCROLL

Flagship Nike en Eci Preciados

Continguts espectaculars per NIKE al seu flagship del cor de Madrid

Flagship Nike en Eci Preciados

Des de 2020

La multinacional nord-americana de calçat, articles i peces esportives, Nike, continua reafirmant la seva aposta per la digitalització de totes les seves botigues, i aquesta vegada ha confiat en Mètode i Channel4you per crear una estratègia de continguts que estiguin alineats al seu branding de marca corporativa, implementat un sistema de cartelleria digital en una de les botigues més representatives d'Espanya, concretament al centre d’el Corte Inglés al centre de Madrid, és una macrobotiga de més de 1.600m2.

Digital Signage

Retail

Partner

Agencia Método, Channel4you

Categoria

Digital Signage (Retail)

Ubicació

Nike El corte Inglés de Eci Preciados en Madrid, Espanya

Nike-LedDream-Digital-Signage
Nike-LedDream-Digital-Signage-2 Nike-LedDream-Digital-Signage-3

Tecnologia i continguts que conecten espais i persones

Per al disseny de continguts, NIKE i la seva agència Mètode han confiat en Channel4you, a través del seu partner LED DREAM, qui s'ha fet càrrec de la creació i gestió dels continguts a les pantalles LED instal·lades, en el qual es mostren les últimes novetats i tendències en esports, missatges publicitaris en forma de text, animació i vídeos de les seves campanyes de màrqueting o productes.

Nike-LedDream-Digital-Signage-5

Efecte 3D, look modern i innovador

La peça visual més important és un vídeo on el logotip de la famosa marca (swoosh) sembla cobrar vida en diferents formats, textures 3D i colors, que van d'acord amb l'estil i personalitat de la marca i els diferents esports on és present. El resultat és un look molt modern i innovador.
A més, gràcies al gestor de continguts és possible optimitzar la distribució dels mateixos i la seva monitorització de forma centralitzada, de forma totalment remota i simultània en diferents plataformes de les pantalles (omnicanal), millorant així l'experiència de client.